söndag 24 januari 2010

I should be sleeping, but I'm not

idag har jag träffat Anna. det var roligt att träffas igen, sist vi sågs var ju i mars! sjukt att tiden går så snabbt. minns när man var liten, då var ett år en evighet för att inte tala om en timme. vad hinner man göra på en timme egentligen...?
Anna åker iaf tillbaka till Thailand igen nu på tisdag, den lilla skitungen. jag är inte alls avis, nej nej.

imorgon ska jag träffa Challe en stund på förmiddagen. vi har inte setts på bra länge, jag vet knappt vad hon pysslar med nuförtiden. om hon fortfarande pluggar eller om hon är klar.
sen hade pappa och jag pratat om att äta middag men jag vet inte om jag har någon lust längre. för tydligen hade han känt att han var "tvungen" att bjuda igen några kompisar på middag. tror att jag ska ringa och säga att han får äta med dem själv så kan vi äta någon annan dag. samtidigt vet jag att pappa skulle bli glad, hur mycket han skulle uppskatta det om jag var med. känner lite på något sätt att jag måste, för pappa gör så mycket för mig och då vill jag göra något tillbaka. om det nu är att äta middag med honom och hans kompisar. får försöka tänka på att det inte är skitungarna, det är alltid något!
får se hur jag gör imorgon helt enkelt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar