tisdag 1 september 2009

Robbie's back!

eftersom att jag är väldigt dålig på att blogga så har jag ju helt "glömt" bort det här med Robbie's comeback. den 9.e november släpper han sitt 8.e studioalbum: Reality Killed the Video Star. första singeln ut blir Bodies som släpps 12.e oktober. jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kan få höra den tidigare. Mix Megapols musikchef berättade nyss att han hade varit och lyssnat på den. minns inte riktigt vad han sa, men den kommer antingen på fredag eller nästa måndag. jag måste få höra den! får väl gå in och fjäska lite (ganska mycket!) för honom eller nått i den stilen.

om nya plattan säger Robbie själv såhär: "My Album's a killer..OLd RObbie NEw RObBie And a Robbie that neither of us have met......I really hope it's as good as i think it is.....We'll see..I'm sure you'll let me know ; )"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar