måndag 16 november 2009

just another monday

som sagt, det här med att blogga är verkligen inte min starkaste sida. det handlar inte om att jag inte vill, för det vill jag. anledningen är väl den att jag inte tycker att jag är tillräckligt bra och då struntar jag i det helt enkelt.

sitter på praktiken och tittar ut genom fönstret och undrar om det på riktigt går att flytta härifrån?! om inte, så skulle det funka att bara rymma några månader. det vore så skönt att slippa kliva upp när det är bäckmörkt utanför fönstret, slippa få ont i magen varje gång jag ska ta en dusch för att jag vet hur torr jag kommer bli efteråt. listan skulle kunnabli lång men jag tror ni förstår vad jag menar.
jag ser inte fram emot jul och nyår. inte för att jag går och tänker på det överdrivet mycket, men det är faktiskt bara tre veckor kvar till första advent. TRE!!! det vore helt underbart att får komma härifrån och fira jul och nyår någon annanstans. slippa all stress och all ångest och bara ta dagen som den kom...

2 kommentarer:

  1. förstår precis vad du menar. säger bara en sak: las palmas.

    SvaraRadera
  2. Två veckor till första advent om jag får be :P

    SvaraRadera