måndag 4 januari 2010

2010

så vart det ett nytt år igen... förstår inte riktigt vart 2009 tog i vägen, men men. har inga direkta förhoppningar, varken orkar eller vågar hoppas. önskar att relationen mellan mamma och mig kunde bli bra igen. vill att vi ska kunna umgås och göra saker, kunna prata med varandra. men som det är just nu så lär ju inte det hända på ett bra tag tyvärr. det är som om det är en mur emellan oss som varken går att riva eller klättra över. jag har försökt och försökt men inte mer. jag orkar inte, det tär för mycket. varför ska det vara så svårt att komma överens...?

för övrigt vill jag tillägga att jag inte gillar mig layout, den är sjukt boring! vilket jag tror ni håller med om. någon som har lust att hjälpa mig?!

1 kommentar:

  1. jag kan hjälpa dig med layouten men det är ju lätt, det klarar du säkert själv, wifey ;P

    SvaraRadera