onsdag 6 januari 2010

layout

finaste, underbaraste, helt fantastiska Wifey har hjälp mig med en ny layout. den är SÅ fin så!
I love you more than you'll ever know!

vi har väl inte gjort ett smack idag skulle man kunna säga. vi har suttit och nördat oss vid varsin dator.
i morse bakade Wifey scones till frukost. vi var nämligen in till stan en sväng igår så att hon kunde köpa sig en iPhone. men innan dess ringde jag till Telenor också och mest på skämt sa jag till henne att jag tyckte jag var värd scones. dom var i vilket fall som helst så goda så!


borde försöka ta mig i kragen nu. meaning: gå och borsta tänderna, fixa till mig lite och byta om från morronrock till något annat. Wifey, Homeboy och jag ska nämligen mötas vid Jugges och käka pizza. mums!

2 kommentarer:

  1. verkligen tjusigt! :) faktiskt härmat liiiteee, men det kan du ta som en komplimang.

    SvaraRadera