söndag 5 april 2009

hook me up

sitter på sägkanten i mitt rum hos pappa. lyssnar lite på The Veronicas, undrar varför inte dem har blivit lanserade här för? grymma är vad dem är! första gången jag hörde dem var i Australien och sen dess har jag varit hooked. älskar "Untouched" kommer aldrig tröttna på den.

var och såg "He's Just Not That Into You" i fredags med Lollo. filmen är ju som sagt baserad på boken med samma namn. har inte läst den men jag tycker definitvt att filmen är sevärd!

igår hjälpte jag Alexandra packa ihop lite saker eftersom att hon och Fredrik flyttar ihop idag. fram emot halv sex bestämde vi oss för at
t åka och käka på Barista. men när vi kom fram stängde dem om tio minuter så det blev Max istället. när vi hade käkat färdigt åkte vi till Saltis, satte oss i soffan, tittade på Robinson, drack te och pratatde tills...ja, sent blev det men det var verkligen mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar