måndag 20 april 2009

a new week has come

vad har hänt sedan sist?! att jag har hittat kameran vet ni ju vid det här laget. att jag har en kanske inte alla vet men så är det iaf. en svart Canon Ixus 980 IS som jag började sukta efter redan när Vicky och jag var i Thailand. den är såå fin! har inte hunnit experimentera så mycket med den ännu men det känns bra.

i lördags var vi ett gäng ute i Sigtuna och hälsade på hos Erik, Natta och deras kissemissar: Lillan, Stuvis och Singo. vi grillade, drack öl (vilket var enormt gott efter att ha varit utan det i fem veckor!!!), spelade Wii och drack lite till. sen drog vi iväg till Kung Carl, ett uteställe som var riktigt juste!
igår träffade jag Sandra. vi åt middag och tittade på film. kom hem i tid och såg att taklampan i mitt rum lyste. tänkte inte så mycket på det ända tills att pappa frågade mig om jag hade varit hemma. "nej", sa jag och tittade på honom. han berättade att när han gått hemmifrån så hade lampan varit släckt och larmet på. när han kom tillbaks hem var larmet av och lampan i mitt rum lyste! bad honom ringa till J & E eftersom det "bara" finns dem som har nyckel hit. självklart hade ingen utav dem varit här... MEN, idag när jag kom hem hit (till pappa) och slog på den stationära datorn gick skrivaren ute i matsalen igång och ut kom något pappa från ett jeansföretag. som ni kanske förstår är jag aningen irriterad, vem är det som ljuger??

det har inte varit en sån munter och rolig dag idag på SBS Radio. det har inte drabbat mig men en massa andra som fått reda på att dem blivit av med sina jobb. usch, det är inte en lätt tid vi befinner oss i just nu! en människa dem borde göra sig av med är Cynierska. allvarligt, hur känslokall kan en människa bli? det är skrämmande! hur hon hon kan lägga huvudet på kudden och somna om kvällarna är en bra fråga. om nån vet svaret så får ni mer än gärna dela med er!

ska gå och rensa lite påslakan och annat skit nu, ibland måste man göra sånt som är tråkigt också...

1 kommentar:

  1. gah, fan vad mycket bull! sånt där gör mig galen. det är bara att byta lås och slänga ut packet! (ja, jag är på rysligt dåligt humör!)

    för övrigt: härligt att du hittade kameran! :D vart låg den?

    borde man veta vem denna cynierska är? tell me, baby!

    SvaraRadera