måndag 6 april 2009

what makes you happy?!

Nämn något som gjorde dig glad igår: att träffa Alexandra

Vad gjorde du kl 08 imorse: låg och sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade in diverse bloggar
Det sista du sa högt: "god natt"
Det senaste någon sa till dig: "sov gott"
Vad har du druckit idag: vatten & te
Vad var det senaste du åt: en banan
Vad var det senaste du köpte: mat...annars minns jag inte riktigt
Vad är det för färg på din ytterdörr: hos pappa är det en brun trädörr och hos mamma en orange inbrottssäker dörr
Vad är det för väder hos dig nu: mörk och kallt med tanke på att klockan är efter midnatt
Godaste glassmaken: choklad helt klart
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Sover du tungt: beror på oftast gör jag nog det
Drömmer du mardrömmar: ja, säg nått jag inte drömmer haha
Trivs du med ditt jobb: just nu praktiserar jag ju och jo det är helt klart kul förutom när jag får posta iväg högar med fakturor samt sortera in dem i pärmar men det är bara att bita i det sura äpplet
Favoritklädsel: klänning eller jeans och t-shirt
Favoritlåt just nu: har tre styckna: "sex on fire, dance with somebody & shake it"
Vad ser du om du tittar till höger: lampa och nattduksbord
Vad gör dig glad just nu: muuusic and my fabulous friends!
Vad ska du göra härnäst: om jag så visste
Höger eller vänsterhänt: righty
Humör just nu: trött
Favoritgodis: salt och sött, djungelvrål bla
Kläder just nu: linne och shorts
Sommarplaner:? roadtrippa, högholmen, festa, steka på bryggan som förra sommaren och bada, bada, baaada
Hur många kuddar sover du med: just nu men oftast har jag fyra
Spelar du något instrument: lite gitarr
Morgon eller nattmänniska: definitivt nattmänniska

Vad är viktigast för dig: det finns många saker men att min familj och mina vänner mår bra är jätte viktigt!!!
Är du kittlig: yup
Snarkar du: inte vad jag vet. eller när jag är förkyld och täppt kan det väl hända
Stjärntecken: våg
Äckligaste insekten: fästingar är inge vidare
Längtar du mest efter just nu: svårt att säga. sol och värme, Thailand, Australien. Iriz, mofar, mormor och farfar

nu är det eran tur. natti natt!

1 kommentar: