söndag 26 april 2009

La Famiglia

kom hem till mamma för en liten stund sedan. har varit på middag på La Famiglia för att fira min farbror. "det blir bara vi, familjen" sa pappa. vi blev närmare 30 pers! med alla Marikas syskon och alla deras barn plus deras barn. minsta var bara sex veckor och skrek i princip varannan sekund. ni kan ju tänka er hur mysigt det var på en skala, speciellt när jag var satt bredvid mamman. hinkade i mig Bellini och vin blev lite mer avslappnat så. för övrigt kan jag verkligen rekommendra La Famiglia, för er som inte varit där! supermysig restaurang på Alströmergatan 45 på Kungsholmen.

ska upp sex imorrn så jag ska ta och tänka på refrängen. ni lyssnar väl på Morgonrock på Rockklassiker (106,7) mellan 06-10 hoppas jag?! annars, skäms på er!
är lite sugen på att hitta på något imorrn så den som känner för att skicka iväg ett sms får mer än gärna göra det.

puss!

1 kommentar:

  1. just nu känns det som att 'life is a bitch'. såg att du ringt, vännen. tack för att du finns! <3känner att jag inte orkar. jag orkar ingenting. helt orkeslös. gör bara saker för att de måste bli gjorda.

    SvaraRadera