lördag 2 maj 2009

awesome efterfest

sitter i soffan hemma hos pappa med Vicky och dricker lite kaffe. Humorgalan igår var nice, men höjdpunkten var garanterat efterfesten som var awesome! länge sedan jag hade så kul ute faktiskt. DJ:n spelade en sån mix på musiken, alltifrån gamla låtar, till nittiotalslåtar till nutida låtar vilket verkligen var ett stort plus! lite synd att det blev så sjukt varmt bara, annars var det verkligen en kanonkväll! jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga. ni som var där vet vad jag pratar om.

tack Sophia och alla ni andra med för den delen!

2 kommentarer:

  1. Läs gärna om hur jag blev lurad av amanda berg på min blogg. Alla tips på vad jag kan göra är välkomna! fyrfemsex.blogg.se

    SvaraRadera
  2. det var så awesome!glad över att ni hade så kul! :)

    SvaraRadera