tisdag 26 maj 2009

music challenge



(bild: deviantart)

3 bästa låtarna just nu:
Shake It - Metro Station
Sex On Fire - Kings of Leon
Dance With Somebody - Mando Diao


Tre låtar/artister/band du gillat mer än tre år:
Robbie Williams
Jet
Coldplay

Tre svenska artister/band du gillar:
Sibel
Kent
Veronica Maggio

Tre låtar på franska (eller annat valfritt språk som inte är engelska eller svenska):
Laura Non C'e - Nek
Ta Douleur - Camille
Joe Le Taxi - Vanessa Paradis

Tre brittiska band/artister du gillar:
Robbie Williams
Coldplay
Razorlight
Snow Patrol
Queen
Arctic Monkeys
Hard-Fi
Franz Ferdinand
Led Zeppelin

Tre strofer du tycker är fina:
Feel - Robbie Williams
What Have I Done - Anna Ternheim
Fix You - Coldplay

Tre artister/band du tycker är överskattade:
oj, svår fråga. kan inte komma på några för tillfället

Den/det/(de) mest otippade artisten/bandet på mp3:n/ipoden:
måste nog bli Kent med tanke på hur mycket jag verkligen har ogillat dem

Pinsammaste i Ipoden/mp3:n:
tror nog det mesta som finns är något jag gillar och lyssnar på

Några artister/band som aldrig kommer hamna i din Ipod/mp3:
Meshuggah och Rammstein bla. förut hade jag fått lagt till Kent på den listan. men som sagt, man ska aldrig säga aldrig!


denna lista hittade jag hos Maria. gör den ni också vettja!

1 kommentar:

  1. åh, den här listan ska jag också kopiera och köra! :)

    SvaraRadera