lördag 16 maj 2009

idag: lördag

jag håller på att få tuppjuck på min dator! ingenting funkar som jag vill. när jag söker på program eller dokument osv i den externa hårddisken så söker den i hela datorn öven fastän jag bara klickat på hårddisken. dessutom finns det typ tre uppsättningar av varje låt, vilket jag inte riktigt fattar....iPhoto funkar bara såvida håddisken är ikopplad, annars när jag klickar på den blir det ett frågetäcken. dessutom funkar bara ena usb-uttagningen, vilket gör att jag inte kan ladda in bilder eftersom jag måste ha hårddisken ikopplad så att iPhoto kan fungera!

så, nu har jag avreagerat mig lite. tänkte äta lite frulle och titta på The Hills!

1 kommentar:

  1. I'm feeling you. själv håller jag på att packa upp mitt gamla liv.. eller ja, det mesta åker faktiskt i sopen. orkar inte hålla på med det alltför länge.

    så, nu har jag tagit paus och sitter i solen :)

    SvaraRadera