måndag 4 maj 2009

try to understand

sitter på sängkanten hos pappa, funderar på om jag ska gå en liten promenix på crosstrainern eller om jag ska låta bli...blir nog det senare. även fast jag vet att det känns skönt när det är avklarat! får se hur det blir, kanske får ett ryck senare.

känns som om jag har 1000 olika saker att blogga om. okej, inte så många men en del och jag vet inte vart jag ska börja. mamma har iaf namnsdag idag, vilket jag fick påminna henne om. hon frågade om jag ville/kunde äta middag med henne. vilket jag redan hade tänkt så jag svarade ja på hennes fråga. lite senare på em ringde hon mig och berättade att hon skulle få besök och hoppades att det var okej. men jag hade ingen riktig lust med det, inte idag så jag sa det till henne och då blev hon ledsen. vilket jag kan tycka är lite komiskt på ett märkligt sätt eftersom hon har sagt att hon inte har någon dotter längre plus att hon dessutom har "släppt taget helt och hållet".
men jag var iaf hem till henne en sväng och gjorde i ordning en sallad och försökte förklara att jag känner mig äcklig och ful idag. hon tittade på mig men ville inte riktigt förstå kändes det som.

nu är frågan om jag ska försöka städa mitt rum som jag försökt göra nu, hur många veckor då? eller om jag ska ställa mig och ta en dusch och tvätta mitt äckliga, idiotiska hår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar