tisdag 26 maj 2009

bored outta my mind

har inte så mycket nytt att berätta. är hemma idag, ryggen krånglar och gör ont. måste ringa till doktorn och fråga om jag kan tradolan...jag är trött på att ha ont, vara hemma och ligga i sängen. trött på att vara uttråkad och rastlös! jag vill ut i natten och dansa bort alla bekymmer.

(bild: deviantart)

gjorde iaf två bra grejer på radion igår som jag känner mig stolt över. gick in till chefen och pratade med honom. frågade om det var lugnt att jag är kvar osv och han sa att det absolut inte var några problem för honom. det kändes jättekul att få höra!

på kvällen kom Emma till mig. kände knappt igen henne! hon har, på fem månader gått ner 30kg. jag har aldrig sett henne SÅ smal, någonsin. hon är som en helt annan person. eller okej, samma person fastän i en annan kropp. när jag har pratat med henne på telefonen och hon har berättat för mig så har jag inte riktigt trott henne. men det gör jag nu.


har inte så mycket att berätta, har inte riktigt någon inspiration för tillfället...så ni behöver inte bli förvånade om jag slutar uppdatera helt och hållet.

3 kommentarer:

  1. men va, helvete! jag vill ha hennes bantningstips!

    mycket på jobbet som strular. den här kanalen har ju inte alla hästar i hagen, sucksuck!

    SvaraRadera
  2. men åh, det skulle jag aldrig palla. jag försökte ju med nutrilett. that's a freakin' joke! smakar skit, ser ut som skit.

    SvaraRadera
  3. stackars sötisen!
    det är så jobbigt att ha ont och när det gör så ont att man inte orkar göra nåt :(
    tänker på dig!

    jag tror att jag bara kommer vara kvar på sjukhuset i ett-två dygn, men du får gärna hälsa på ändå :)

    Pussi puss <3

    SvaraRadera