torsdag 18 juni 2009

JAA!

gick in och pratade med Håkan efter hans möte med Rockklassikergänget och jag får komma tillbaks nästa vecka också! känns verkligen superkul!!!

Midsommar imorgon och jag är inte ett dugg stressad, konstigt nog. egentligen borde jag det. eller borde och borde, stress är väl helst någonting som alla vill slippa. men jag borde vara halvstressad med tanke på att jag inte fixat ett dugg. förutom kröket då, hehe. ska ta dagen som den kommer. kliva upp i tid, äta lite fruxi, bestämma mig för vad jag ska ha på mig, göra mig i ordning, packa ihop det jag ska ha med mig och därefter bege mig ut ur stan. egentligen hade jag velat fixat ihop några grymma, sköna musiklistor men då jag fått datorn ominstallerat IGEN på nytt så har jag zero låtar i mitt bibliotek. känns sådär lagomt kul. orkar inte hålla på med det, inte en gång till. tar sådan tid. dessutom har alla låtar, alla bilder jag sparat från internet och tankat från minneskortet inte sparats. hoppas verkligen dom finns på den andra hårddisken annars kommer jag sluta använda dato
rer. lovar!

vi ses imorgon homies, då är det Midsommar och väderprog
nosen ser faktiskt riktigt lovande ut. meaning: bada, bada, baaada!!!

(bild: kalaspuff/deviantart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar