söndag 7 juni 2009

muffins instead of cleaning

har inte gjort mycket nytta idag inte. städade lite men sen bestämde jag mig för att baka chokladmuffins istället, för det är mycket roligare! vid middagstid åkte jag hem till mamma. hon hade rensat ut en herrans massa klänningar som jag provade. hittade en del fint som kommer passa perfekt nu när det är sommar. ja, om det nu blir någon. vore nice om solen kunde bestämma sig för att komma fram! på riktigt.

imorgon ska jag vara hemma och titta på finalen i French Open, Robin Söderling mot världstvåan Roger Federer. dessvärre kommer nog Federer krossa Robin men man kan ju alltid hoppas med tanke på att han slog ut gruskungen och tillika världsettan Rafael Nadal. ska bli grymt kul att se!

1 kommentar:

  1. eller hur! har ju inte varit sol på flera dagar nu :( Måste ju börja fixa poolen inför midsommar också.. inte så kul när det regnar dock :P

    SvaraRadera