fredag 5 juni 2009

Radio 107.5 turns 1 year

känner mig alldeles slut. ögonen är tunga som bly och det känns som om hela kroppen rör sig i slowmotion. så blir det när man är ute på galej och röjer halva nätterna! Radio 107.5 firade nämligen 1 år igår på Café Opera så jag var där med Emma och kollade läget. hade riktigt, riktigt trevligt! träffade på en massa folk ifrån SBS självklart. Erika, som är marknadsansvarig på The Voice & Radio 107.5 hade gjort ett grymt jobb! dessutom var hon skitsnyggt klädd, med en liten svart paljettväst och en enkel vit t-shirt under det.
på scen stod Sveriges svar på Robbie Williams: Måns Zelmerlöw! det är helt otroligt vad han har utvecklats. han vet verkligen hur man får igång en publik, en riktigt entertainer är vad han är! Basic Element var även där och körde några låtar, bland annat min favvolåt från när jag var liten, "The Ride". Dj Mario mixade sina retromixar som han gör varje dag på 107.5 mellan 09.00, 15.00 och 19.00.

känner mig rätt tom i bollen så det är nog dags att tänka på refrängen. även om jag gärna skulle vilja gå ut och spåra lite ikväll. kanske ska ta mig en sväng förbi plattan och tjacka lite uppåttjack. tanken slog mig men knark är bajs! så jag skippar det och stannar hemma instead så att jag är utvilad imorgon.

Jonas Ghauri, Håkan Morland (programchef för bla Radio 107.5 & Rockklassiker ) och Erika Heizinger
(bild: Armand Dommer/finest)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar