onsdag 17 juni 2009

klippning & sånglektion

vaknade relativt utvilad imorse, vilket var grymt skönt. men nu börjar jag bli trött så det blir väl till att gå och sova om ett tag. egentligen hade jag tänkt baka en midsommartårta tills imorgon, men jag orkar inte. vill inte stå och baka halva natten heller, måste nämligen upp tidigt. ska vara på jobbet lite innan sju. vi ska ha snapsprovning imorgon, här börjas det i tid ska ni veta!

idag var jag och klippte mig hos Sara. hon är verkligen så otroligt duktig blir alltid så nöjd när jag går därifrån! vi pratade om ditt och datt. bland annat om att hon gifter sig i sommar, i Grekland.
sen, efter jobbet åkte jag till Söder där jag hade min första individuella sånglektion ever. det var kul, kändes väldigt bra måste jag säga. ska tillbaks nästa fredag, vilket jag självklart ser fram emot!

känns väldigt märkligt att det nästan redan är Midsommar...blir förmodligen lite lugnare än tidigare år. men man ska aldrig säga aldrig, har lyckats bli en aning spårat på bara tre pers också. hoppas bara vädret bli kanon! har inte bestämt vad jag ska ha på mig ännu, egentligen vill jag ha någonting nytt men känns lite försent att tänka på det nu. det är ju faktiskt inte det viktigaste, om man säger så. har inte bestämt vad jag ska käka heller. har inte upplevt någon stress inför det, ännu. lär väl dyka upp imorgon antar jag.

nu är det bäst att jag hjälper mamma lägga in en annons på blocket innan hon får tokspel.

1 kommentar:

  1. jadu, klippa håret borde man verkligen göra.. måste bara få min lön först =b

    SvaraRadera